For værksteder

Login til Medlemssiden

Vil du vide mere om at være AutoMester værksted?

Bliv AutoMester

Det trygge værkstedsbesøg

AutoMester tager dig i hånden fra start til slut.

Del på

Kunderejsen 1184X560

Når bilen skal fikses, er det afgørende, at du har tillid til det værksted, du vælger. Der er mange om buddet og mange informationer og udgifter at tage stilling til, og det kan virke som en uoverskuelig proces. Det er noget, vi har stor forståelse og respekt for hos AutoMester. Her vægter vi kunderejsen højt og gør en dyd ud af at tilgå dine behov med
gennemsigtighed og ærlighed, så du kan føle dig tryg gennem hele processen.


Her får du et overblik over, hvad du kan forvente hos et AutoMester-værksted før, under og efter besøget.

Før besøget

Før du afleverer din bil på et værksted, er det en god idé at mærke efter, hvilke kriterier, der vægter højt hos dig og undersøge hvilke værksteder, der lever op til disse kriterier.
Hos AutoMester kan du blandt andet finde tryghed i følgende:

  • Danmarks største netværk af dygtige mekanikere.
  • Værkstedet kan give et prisoverslag før reparationen.
  • Du kan let bestille tid over telefonen eller via online booking.
  • Der er knap 400 AutoMester-værksteder i Danmark – og dermed også med stor sandsynlighed et lokalt værksted tæt på dig.
  • Værkstedet sørger for god efteruddannelse af mekanikere.
  • Synlige priser på timeløn og standardopgaver.
  • Værkstedet gør noget aktivt for at tage hensyn til miljøet (herunder forsvarlig håndtering af miljøfarligt affald og genanvendelse af materialer).
  • Du kan tjekke Trustpilot og se de kommentarer, dit AutoMester-værksted har fået.

Under besøget

Når du har afleveret din bil på et AutoMester-værksted, sørger vi for, at du fortsat føler dig tryg. Det gør vi bl.a. med følgende tiltag:

  • De fleste værksteder tilbyder at sende en mail/SMS dagen før din aftale.
  • Der er mulighed for en lånebil, mens din egen bil er til reparation - nogle steder endda en el- eller hybridbil.
  • Du bliver taget godt imod og får en god personlig service.
  • Din mekaniker er til at stole på.
  • Dokumentation af det udførte serviceeftersyn.
  • Mange værksteder tilbyder videodokumentation for det udførte arbejde.
  • Du bliver kontaktet, hvis der opstår noget uforudset undervejs.

Efter besøget

AutoMester-værksteder er i høj grad lokale og har en god portion stamkunder. Det er afgørende, at kunderne har gode oplevelser og ønsker at komme igen. Det sikrer vi os blandt andet ved disse tiltag:

  • Regningen er til at læse og forstå.
  • Gennemgang af både regning og det udførte arbejde, hvis det ønskes.
  • Du bevarer fabriksgarantien ved service efter forskrifterne.
  • Du modtager en Trustpilot invitation, så du selv kan give din ærlige mening om besøget. Det hjælper os til at blive endnu bedre. Er der noget, du er utilfreds med, anbefaler vi, at du tager direkte fat i dit værksted, så I kan få løst sagen med det samme.

Når du vælger et AutoMester-værksted, vælger du et værksted med fokus på tryghed og kommunikation. Derfor er disse tiltag før, under og efter dit besøg hos os, noget vi prioriterer højt, så du kan have ro i maven med visheden om, at du og din bil er i gode hænder fra start til slut.

Book tid ved dit nærmeste værksted

Find værksted
Book Tid Large 2X

Flere tips og tricks

Trustpilot